CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dimarts, 22 de novembre del 2011

aprofitant els retalls!

Massa temps sense escriure res!

A veure si a partir d'ara em vaig posant al dia i penjant les coses noves que vaig fent.

Aquest cobrellit l'he fet amb quadradets de 2"1/2, de tots els retalls de roba que he anat acumulant al llarg d'aquests anys. En total hi ha prop de 1000 quadrats, entre els centrals i els del voltant!!!

La única cosa que vaig intentar era que no hi hagués cap roba igual dins de la mateixa "creu" i també procurar no ajuntar dues robes del mateix color.



Cada "creu" de colors està envoltada d'un quadrat blanc i un de beig.





L'encoixinat, que a la foto no es veu gaire bé, està fet amb el mòdul de brodat i amb un fil de color beig.






Al voltant de tots els quadradets hi vaig posar una roba de color granate, una de beig i finalment altre cop la granate.  A la primera tira hi vaig fer un excoixinat lliure amb el mateix fil beig dels quadradets.



El de la tira de color clar és el mateix que vaig fer en els quadradets, però estirant-lo i fent-lo més rectangular.



Finalment, només queda ensenyar la roba del darrera, que em va agradar molt perquè és molt acolorida i alegre.


1 comentaris:

Emma

És preciós!!! Quina feinada i quins retallets més ben aprofitats! M'encanta :-)

Publica un comentari a l'entrada