CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dilluns, 5 de desembre del 2011

bloc X



Ja fa un temps vaig fer dos cobrellits, per llits individuals, amb la tècnica del bloc X, però encara no n'he fet les fotos.

Amb les restes vaig fer dues mantetes per dues amigues.




Les robes que vaig fer servir eren un color cru pel fons, un verd, un groc amb puntets granates i un granate amb flors grogues. La combinació de totes juntes em va agradar.



El voltant el vaig fer amb la roba de color verd i li vaig fer un encoixinat lliure, i després un altre emmarcat amb la roba de flors.


Al centre de cada bloc l'encoixinat era fet amb fil granate, dibuixat amb una plantilla i fet a màquina (encara no tenia el mòdul de brodar!!)



Finalment, com que no m'arribava una sola roba per fer el darrera i tenia restes de totes, vaig decidir de fer quadrats grans i emmarcar-los amb la roba verda. Va ser una manera de tornar a aprofitar les robes sobrants a més de fer-lo una mica més acolorit pel darrera. Els dibuixos de l'encoixinat del davant no varen quedar gaire centrats en els quadrats del darrera.... però quan me'n vaig adonar ja era massa tard!!





A les meves amigues els van agradar molt!!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada