CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dilluns, 21 de febrer del 2011

quin cap de setmana!!! cosir, cosir i... cosir!!

Ha estat un cap se setmana profitós. He anat avançant una de les peces i ja la tinc gairebé acabada. Ara només falta posar-hi el biaix. Ja era hora!!!



Entre aplicació i aplicació combinació de tires i quadrats de diferents robes



Aquest és l'encoixinat que he posat al voltant. Fa poc vaig comprar-me un mòdul de brodat per la meva Bernina i aquest és el primer cop que el practico en una peça. Tot i que les puntades m'han quedat un pèl gruixudes (ja sé el que he fet malament), el resultat m'agrada. És qüestió de seguir practicant!!


I aquest és el resultat final!!!


Ara toca acabar l'altra peça.

2 comentaris:

Elisenda

Hola!
t'està quedant força bé! Els hi agradarà!
Una abraçada!

Irene

T'ha quedat molt bé! a més, he vist que ja has posat el traductor! (després de provar-ho en la versió alemanya, he respirat tranquil·la en veure que no em quedaré sense feina per culpa de Google...)

Una abraçada i fins ben aviat!

Publica un comentari a l'entrada