CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dimecres, 2 de març del 2011

més cosetes!!


Ja fa dies que volia penjar alguna cosa de les que he fet, però em faltava temps per fer les fotos!!  Per fi, avui ho he pogut fer!!  Aquest estiu vaig fer aquest log cabin, que quan el veus en conjunt, semblen boles de colors. Va ser divertit de fer, el més pesat va ser  dibuixar a la fliselina totes les peces.
M'agrada treballar amb robes llampants i alegres, i per més que algun cop he intentat fer alguna cosa amb colors suaus, la vista sempre em porta a buscar colors alegres!!

Per fer l'encoixinat, vaig repassar les costures vertical i horitzontal de cada bola.

Al quadrat que queda entre les boles, vaig passar el dibuix d'una plantilla i ho vaig encoixinar amb fil de color clar, amb la màquina.  














I així va quedar tot plegat!!

2 comentaris:

nenapatch

Hola Montse, muchas gracias por visitar mi blog y dejarme comentario, me alegro que te guste mi trabajo, yo tambien he visitado tu blog y tienes unos trabajos muy bonitos me encantan los an angels story me hago seguidora de tu blog y asi vere tus trabajos , hasta pronto

Elisenda

és maco!
:)

Publica un comentari a l'entrada